bänk + triceps igår

Jodå, nog tränade jag fast jag mådde dåligt. For hem från skolan efter jag hade gjort geografiprovet.
Det var skitlätt så jag hoppas att det gick lika bra som det kändes!=)
Jag är på god väg in att bli träningsnarkoman. Faskien så underbart det är!
Fast det var jättemycket folk igår kväll (varför har alla börjat träna på kvällen??), så innan bänken blev ledig
hann det gå ca tjugo minuter + lite till=(
Körde fem set bänk, fyra set snedbänk, två set flies,
triceps pushdowns fem set och lite slött med hantel bakom nacken.
Sen for jag och sov hos Jesper, klockan var så mycket och det var snöstorm ute....
Drack lite jordgubbsgainer och åt en macka och sen direkt i säng!

Ska vara med i en fysik och mental-hälso undersökning (om man kan kalla det så)
En av aspekterna i undersökningen är att de mäter ens kroppsfett! Ganska nervis för det,
men jag vill ju veta;)
Ska klä på mig lite nu och äta frukost.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0