Borde sova

... Men ändå så sitter jag här. Hur bra är det på en skala?
Inte alls.
Har framkallat bilder idag på fotokursen. Bilder på Hanni och Matilda på en bänk kramandes=)
Helfina bilder alltså! Jag är jättenöjd med dom. Ska aldrig göra mig av med dom. Det blir nog album eller ram.

Vet ni vad jag hatar? Jo, att sakna helt enkelt. Jag avskyr att känna mig ensam.
Jag avskyr stunderna jag är minst i hela världen
och stunderna precis innan man ska somna när man är själv
och man inte känner värmen från en annan människa bredvid sig.
De stunderna avskyr jag.

Men nu är det väl ändå dags att sova.
Ska bara berätta att en viss E i klassen trodde jag lyssnade på Brittney Spears! ahaha



Godnatt och hejs.

Kommentarer
Postat av: Hanni

<3 :'D

(Britney?!?! x'D)

2008-11-19 @ 01:30:36
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men det är väl ganska självklart att du inte lyssnar på henne när du inte ens stavar rätt hennes namn! xD var bara tvungen...

2008-11-21 @ 21:54:57
URL: http://naaannia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0