Fredag morgon

God morgon allesammans.
Sitter återigen i skolan inne i mediesalen och väntar på att vi ska börja DAA.
Vaknade på ett trevligt sätt idag när Jesper ringde och gjorde mig glad<3
Jag såg No country for old men igår kväll. Den var bra men läskig också!=O
Bara för att mördaren var helt psykopatisk, den mest psyko mördaren jag sett i en film!
Och han liknade någon i Lillte Brittain!X) Med värsta Beatles-frillan som grädden på moset!

Hm, jag börjar bli trött på min deisgn här på bloggen igen. =( Tvi vad jobbigt!
Nu börjar vi lektionen!
Hejs

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är klart! allt för att slippa vägen hem!

2008-11-07 @ 13:24:52
URL: http://naaannia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0