Grand Hotell 16.59

Får ingen helg i helg. Idag är det lördag och jag har vaknat tidigt och åkt upp på Dundret<3
Skidtävlingarna började idag och jag och Johanna har tillbringat våran förmiddag inne i SVT direktsändnings"buss"!
Det var mer en lastbil... Men sjukt häftigt var det att vara med och se hur det går till när SVT sänder direkt=)
Direktsändning och allt!=D jag är lite skrytig över det nu... haha, ajg antar att jag får det också;)
Det är väl inte så många som får vara med om det va?
Nu sitter vi och tar det lugnt... (som vanligt på Grand Hotell) och tittar Miami Ink medan all mediafolk jobbar på med sina laptops.
Slutar klockan åtta ikväll, sen får vi se vad jag orkar med. Kommer säkert vara lika trött som jag var igårkväll=/
Har inget minne av att jag somnat ens.
Jag antar att det tar på krafterna att inte göra speciellt mycket, men samtidigt ha fullt upp.
Igår var det presskonferans här och självklart var man med där. De tär ju skoj att se sådant också=)
Och Jag har träffat GUNDE SVAN!!!=D Helhäfigt! haha^^

Hejs för tillfället


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vem var det som nuddade honom??? xD Stolt min

2008-11-22 @ 21:41:41
URL: http://naaannia.blogg.se/
Postat av: Hanni

faaan vad söt blogg du har nu älskling!! <3<3<3<33

2008-11-24 @ 20:22:11
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0