I'm the only gay in the village!

Vad jag slösar bort tid. Jag bara sitter här vid datorn....
Jag borde plugga engelskan och företagsekonomin men det känns inte kul att plugga efter tio på en fredagkväll...
Tror de flesta håller med mig?
Kollade Atonement med Matilda nyss, vi båda skriver en bokanalys till engelskan om den så det passade att vi såg den tillsammans=P


<3 =)

Blev två-tre avsnitt Little Britain också haha...Det måste väl ändå vara min favorit serie skulle jag tro?
     Jag vet att det inte är December ännu, men ändå har vi julpyntat här hemma nu, jag mamma och Malin.
Fyskäms på oss, men vi hade ingen annan tid helt enkelt, innan advent menar jag.

Och det blir ingen till filmrulle för min del innan jul=( Pappa pajade det hela!
Jag har inte riktigt hajat ännu hur man sätter in filmen i <3's kamera så jag bad pappa hjälpa.
Han visste tydligen inte heller, eftersom filmen åkte in i kameran för att sedan spolas tillbaka och gömma sig i sin lilla tub som en färdigfotad rulle!
Fasiken....=(

Nu blir det plugg.... Antar jag.... Den som vill kan ju slå en pling för en pratstund och en pluggpaus för min del.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Så sätter du in fulaste bilden på mig, haha! x)

2008-11-30 @ 21:41:16
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0