Lördag

Nu sitter jag och pratar i telefon med Miss Sussi^^
Det är lördag och svinkallt ute och allt ser isigt ut!<3 Skitmysigt väder alltså!
Hade tjejkväll igår med moster, mamma och malin. Vi åt räkgryta med massa tabasco i!
Tror jag tyvärr är allergisk mot tabasco!:O Blev alldeles varm i ansiktet och svag i benen...
Sen drog jag till Jesper och tränade på kvällen. Så skönt att träna när ingen annan är där!
Jag klarar mig inte utan träningen alltså! De flesta festar och har skoj på fredagkvällar,
men jag tränar helstX) haha
Snart ska jag till Moster och äta med mamma=) något med svamp i hörde jag=P

jaja hejs

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, jag hade hemmakväll med M & P; vi kollade "Sweeney Todd". :D

2008-11-15 @ 16:21:47
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0