söndagkväll

Jag har blivit utmanad av johanna
Reglerna är följande:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på
   din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras
   namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna
   en kommentar i deras blogg.

1.
Jag är estetiskt lagd...

2. ... och är därför skitdålig på att vara logisk

3. Jag är kass på att säga ifrån och stå upp för mig själv

4. Jag älskar att bo i norrland, men bland det bästa jag vet finns att åka till sthlm med

5. Det bästa jag vet att shoppa är sexiga och söta underkläder. Helst trosor

6. Jag är egentligen en snäll flicka, men jag kan vara riktigt bad ass vid väl utvalda tillfällen

7. Jag vill göra en bröstförstoring när jag fyllt tjugo, även om jag inte kommer göra en så drömmer jag om det hela tiden.
Jag är less på att vara planka.
Sanningen är den att jag är väldigt utseendefixerad.

Jag utmanar: Matilda, Hanni och Sussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0