Fjolliga jag



Nu blev jag så där fjoliig och fjäskig igenX)


ligger i sängen och lyssnar på Ozzy. Gud jag gillar Dreamer<3

Gazing through the window
at the world outside
Wondering will mother earth survive
Hoping that mankind will stop abusing her,
sometimes
After all there's only just the two of us 
And here we are still fighting for our lives
Watching history repeat itself, time after time

I'm just a dreamer, I dream my life away
I'm just a dreamer, who dreams of better days


Vad finns det att säga? Här händer ingenting som vanligt.
Pajade datorn lite idag på väg från ATS. Halkade i skogen i mörkret och krasch! Datorn sönder.
Eller den fungerar men är sprucken..
=(
Pappa kommer hata mig.

Hade skolfoto idag... sex av sjutton var med... Kul klass. Men vi sex pers gjorde pyramiden i alla fall=P
Synd bara att jag glömde min fina luddiga kepa!

God natt

ps. Det blir fotograferring på lovet! svartvit film 36 bilder:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0