Glasögon, ryggont och ATS



Vad säger ni gott folk, är glasögon något för mig?

Har världens ryggont idag! Hoj! Har knappt kunnat böja mig ner på hela dagen=/ och i morgon har vi styrketräning på idrotten... Hur ska det gå? Det gick bra idag på ats men det var lite kämpigt att få upp ne del vikter från golvetXC Tänk om min rygg har pajat?:O hoppas inte det...
      Idag på bussen fick jag en beundrare!XD haha... det är inte så kul som det låter eftersom killen var skitäcklig och ful! Inte för att jag skulle brytt mig mer om det var någon som såg bra ut, är mer än nöjd med beundraren som är min<3 Men ändå, det är ju alltid kul att få höra att man är snygg=) Han var inte så smygig med det heller, han sa det rakt ut.. Jag blev lite rädd för honom. ew!
Jomen, det var väl i stort sett allt som hänt under denna ointressanta måndag. Nu ska jag gå och sova, har ingen sovmorgon i morrn eftersom franskan har fått en extrasändning...=.= Tasukuteeee?
      Förresten, jag längtar till brudarna i sthlm som fan!<3 Känns så enormt tomt utan er här ibland...=/ Måste måste måste komma ner innan jul!

Hejs och Natti!<3

Kommentarer
Postat av: hanni

duuuuuuude i miiiiiiiss youuuuuu!!! <3<3<3<3

2008-10-10 @ 17:01:10
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej! Kikar in:) Ha en trevlig Fredag!

2008-10-10 @ 17:05:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0