Grattis Pappa!

Idag blir det väl tårta igen antar jag. isch! Inte speciellt sugen alltså....=.= Pappa fyller år idag!<3
Se! där har vi ett exempel på hur less jag är. Jag är inte ens sugen på tårta som annars alltid brukar vara så gott.
Jag är inte ens sugen på mat längre... Bara ibland, men oftast äter jag bara för att jag måste.
Det är också det som är så jobbigt med att träna mycket. Man måste äta både före och efter.
Många tror att man blir tjock och att man går upp i vikt om man tränar och äter massa före och efter. Men det är inte så ju.
Innan äter man för att orka anstränga musklerna mer, och efter äter man för att bygga upp muskelfibrerna som brytits ner.
Jag går ner i vikt nu. Men jag blir starkare. Snart kommer ajg börja gå upp i vikt, men inte med fett utan därför att fettet försvinner och musklerna väger mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0