Happily screwed

Vad hände i helg?
*Pluggat nk
*pluggat liiiite franska
*jobbat i ps
*varit på 20års fest
*skruvat isär datorn och använt kylplatta
*övningskört
*myssmysmysmysmyyyyyyyst både oskyldigt och absolut inte oskyldigt ;) haha i'm happily screwed

Fasiken jag vill skriva en sak här!X) men jag ska inte. Mina läppar är tätt slutna...

Nu ska jag väl fotrsätta plugga. Klockan är kvart över tio.. jag börjar halv ett.
Sov över hos <3 idag. Massa flum och liknande på natten och lite mer på morgonen. Vi blev visst lite busiga och han missade ju såklart bussen.
Wupps, jag kanske borde hålla mig i styr lite mer?
Jag hade aldrig orkat vara pryd och tillbakahållen.

Lyssnar på The wombats som jag fick av Matilda igår på msn=)
Hejs. Nu ska jag återgå till min värld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0