helg

har varit jätteduktig hela veckan och det känns så jävla bra!
har hunnit vara och träna på ATS fyra gånger, gått på två långpromenader och cyklat intervaller en gång=)
Yes så hurtig har jag varit. Hoppas det håller i sig också...
Helg är grymt skönt alltså! alltid massa mys=) och idag träffade jag Katja på lindex också! Skitlängesen jag träffat henne så det var kul. Har köpt tre par asheta trollor också;) ett par svarta spets, ett par orangea speta och ett par svart/vita string=)
najs!
Nu har det snöat så  här på kanelbullensdag och backen är vit utanför... här inne ligger jag i soffan med tända ljus...
Man behöver inte supa och ha sig för att ha en fin helg...


Hejs och trevlig helg«3

Kommentarer
Postat av: Hanni

Åh vad underbart med snö<3<3<3<3<3

2008-10-05 @ 10:42:24
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Steef

vafan, du är på ATS så ofta å jag ser dig aldrig där? trots att jag är där typ 3 gånger i veckan

2008-10-06 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0