Hound of hell you cry

Jag är verkligen förargad! Ja, förargad är ett bra ord, även om det låter konstigt.
Varför måste en del saker komma tillbaka och tillbaka och förvärras hela tiden och jämt?
Nu är det så här:
Det har skett en jätterolig sak, för vissa... och visst jag är glad,
men på samma gång så fruktansvärt obekväm och arg över det hela.
Jag vet att jag har rätt att känna så här, det skulle nog vem som helst hålla med om.
Då kommer jag till en liten fråga:
Varför ser inte dessa människor hur fel och onormalt det de håller på med är?
Jag borde säga ifrån. Men det är inte så lätt den här gången...
Jag behöver gnälla ut mig på någon.



Nu är vintern och kylan här för att stanna.
Is baby, is

Kommentarer
Postat av: Hanni

vad är det som har hänt? oO'

2008-10-30 @ 21:52:16
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är utmanad av mig på min gamla blogg. XD

2008-11-01 @ 02:12:27
URL: http://naaannia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0