I'm no human

Jag är en robot. Ingen människa.
Jag är bra på att göra som jag blir tillsagd.

Trött idag. Så fruktansvärt trött.
Kan vara träningen... Jag har ju tränat mer dessa tre veckor än vad jag gjort på hela hösten. Men jag vet inte.
Trött bara...
Ska gå och sova i min ensamma säng nu. Dra täcket över huvudet och krama den svartvita kaninen medan jag hoppas att jag är en bättre och piggare robotmänniska imorgon.
Ibland är man bara fast i kletet. Även om man har det bra och är glad mestadels av dagarna kan det hända att kvällarna är så dystra och pinade att man börjar ställa frågan om när tiderna ska vända? Hur länge man ska behöva vara trött. Och hur länge man ska behöva vakna mitt i natten minst fem gånger under de sex timmarna man hinner sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0