Impuls!

Kände för att byta bakgrund.
Blev min egna lilla dööskalle=)
Ser rätt tomt och vitt och tråkigt ut Jag vet. Ska försöka ändra när jag orkar...

Luleå i morgon! Kul det, men synd att det inte blev träning idag...=( Har ångest...
ben och triceps idag som inte blev av. Får ta igen det nästa vecka. Försöka i alla fall.
Så här ser min träning ut för tillfället:
Måndag:Bröst + triceps
Tisdag:rygg + biceps     (+ idrotten på skolan.. om man nu kan räkna med den som träningO.o)
Onsdag: vila
Torsdag:bröst (explosivt) + axlar
Fredag:ben + triceps
Lördag + söndag: vila

Förhoppningsvis ska jag hinna med konditionsträning på lördagar framöver. 
Men jag får se hur det blir med den saken=)
Nu blir det sova.
Natti


Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är fan träningsnarkoman. Hur har du tid?

2008-10-25 @ 11:54:39
URL: http://marrrdy.wordpress.com
Postat av: Johanna

Men din lilla träningsnarkoman!

2008-10-25 @ 20:11:29
URL: http://jooys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0