Nostalgi..in a way.

Det här inlägget kan bli aningen för privat

Sitter här instängd på mitt rum framgör datorn. Tekoppen står bredvid och väntar på att jag ska dricka det.
Känner mig trött och lite nostalgisk faktiskt.
En underlig känsla som jag inte är säker på att jag tycker om. Jag är ovan.
Tänker lite på olika datum i livet. Många fina minnen och en del tråkiga. Vadå minnenas television? haha. lite kanske. Jag ser så många saker i huvudet. Detaljer som är små men betydelsefulla.
Önskar jag hade kvar min dagbok. Dagboken som gömde så många av detaljerna. Nerskrivna med färskt minne.
Tänker på obetydliga saker... minns 27/7-07 tex.. bara ett litet sms har fått det datumet att betyda. Var i Karungi den helgen minns jag=)
Tänker på dagar med betydelse för mig. Tänker på när var och hur jag förlorade oskulden.
Först hos honom... låg vi i sängen i total mörker och såg bara varandras konturer. Det var hett. all beröring alla rörelser och alla andetag. Ytterdörren öppnades, folk kom hem från jobbet. stämningen avtog aningen.
Hem till mig för där var bara kaninisen hemma. Mitt rum med tunga röda sammetsgardiner och en fönsterlampa med sitt lugna dunkla sken. Minns hur nervös jag var, men samtidigt kände jag mig stark. lugn, extremt jävla sexig XD
Det var lugnt. alltihop. Försiktigt som blev mer intensivt. Det intensiva gick över till extas och då hade vi inte mycket till kläder på. Lite blev inget alls....
Jordgubb. jag åt inga piller då. Jag minns jag var så lycklig, jag ville verkligen.
     Precis så jag ville ha det. Precis så jag hade drömt om det.

Trevligt minne för mig. Var bara tvungen att få det ur mig.Ursäkta om det var avslöjande. Jag tycker jag lämnat ut det mest privata. De delar jag inte kan skriva, bara säga. haha. typiska tjejsaker att prata om=)

Tänker på dagar på sommarlovet. Små händelser som betyder eller gör ont.
Jag minns till och med när jag sist låg i sängen alldeles trasig och sönder och skrek och blötte ner hela kuddfodralet. Det gick inte att få stopp.
Det var 2/9-08 Jag öppnade ögonen.

Kul om någon orkade läsa igenom det här. Hade gärna skrivit mer, men gör jag det blir det definitivt ingen som läser det. Tänkte skriva om fyra minnen till, men det tar vi en annan gång.


Ibland kan man inte hjälpa att tänka på saker man varit med om,
och ibland händer det att man måste skriva ner det någonstans.
Hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0