Osociala jävel

AArgh vad jag är totalt jävla osocial idag.
Hela dagen känns hela bortkastad och jag vill bara hem eller springa eller dra på ats. jag tror jag avlider!
Och ajg tror jag kommit på att jag inte alls vill ha vinter, ännu i alla fall. Idag när jag drog up rullgardinen, för ungefär en och en halv timme sedan fick jag en chock när jag såg hur mycket snö som fallit!
Det var rena rama decembermorgonen! Om man räknar bort alla minusgrader som brukar vara då....
Och när jag gick till bussen hördes det välbekanta ljudet av gnekande tösnö under skosulorna.
     Men en bra sak är att jag köpte nya jeans igår. Ett par jeans som jag inte kom i förra månaden när jag provade dom.
Det betyder att jag blivit smalare!:D vilket är nästan mion enda glädjekälla idag.
Får väl se om det blir bättre senare.
Let's hope so...
Efter´som ajg sitter i mediesalen just nu kan jag ju ladda upp någon bild från min mapp... För att drömma tillbaka på den tiden då jag faktiskt hade ps hemma också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0