Tror du inte att det gör ont?

Tack, du förstöde allt.
Ord kan verkligen vara smärtsamma. Där stod du och såg glad ut medan du sa det rätt upp i ansiktet på mig. Utan någon tanke om att det kanske möjligtvis var elaka och smärtsamma ord.
Och jag fick stå där och låssas vara glad och oberörd. Jag höll ju fan på att börja gråta.
Det är inte ord man vill höra. Det kan väl vem som helst förstå?
Kul när det är någRA man trivs med som pratar bakom ryggen på en...

Ursäkta om mina inlägg är tråkiga att läsa, men allt går så jävla piss just nu.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad har hänt? Jag blev just jätterädd att det är jag som har sagt nåt dumt! :O

2008-10-16 @ 21:04:52
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0