Trötthet

Jag är trött. Och het. Trött-het! XD skojas lite med er så här på kvällskvisten...
Men jag är faktiskt trött, och klockan är bara strax efter tio.
Het vet jag inte om jag är? blå-Randig pyjamas, inget smink och luddiga vita sockar?
hmm.. ja, smaken är som baken!

Vi har faktiskt lov. Höstlov. Tiden går fort. Verkligen...
Under lovet så här långt har jag:
-hunnit träffa Hanni<3
-blivit friserad
-varit i Luleå över dagen med tre generationer. mommo, mamma + moster, jag + syrran
-cyklat över världens isbana utan att ramla!
-övningskört tre/fyra gånger
-varit vaken en hel natt
-sovit och slappat bort en hel dag
-tittat tre Harry Potter - filmer
-tränat en liten del
-fotograferat lite
-pluggat + hittat en fin story att skriva om i tidningens nästa nummer. Tack Helena!
- och mer kommer! Det är ju bara tisdag nu...

Jag vill så mycket med det här lovet! Men jag vet att inte ens hälften kommer bli av, och där kommer jag sitta i skolan och längta till jullovet, redan efter första lektionen. Ni vet ju hur det är?

Hejs.






Kommentarer
Postat av: Johanna

Men jäklar vad du vart igång då! själv har man hunnit sova, sova och sova! XD

2008-10-29 @ 00:41:58
URL: http://jooys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0