vidunder... dunder...under

Saker kan vara dunderbra, underbara och det finns vidunder! XD
fundera på det ni.
Gud så jag saknar att jag inte går musik på ind.valet. det är inte lika skoj att bara sitta hemma och spela på gitarren här hemma.. I want more...

***
Idag på bussen, ett dagisgäng åkte från badet i mbgt. På raksträckan innan ok på vägen till gve utbrister en liten tjej till sin kompis:
"Titta på världen!" Hon pekar ut genom fönstret på ett ställe där man ser hela mbgt bra.Hennes kompis snäser åt henne:
"meh! det där är inte hela världen, det är bara en fjärdedel ju!"
"Nej, för jag vet att det är hela världen. Jag ser hårrrisååntään"
.

hahah, jaa... vad säger man?X')

jag har en bekännelse att göra... jag känner mig på snuskigt humör idag!^^' haha... opsie (A)

Kommentarer
Postat av: Hanni

HAHAHAHAHAHAHAHA x'D

2008-10-01 @ 21:43:47
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHAHAHAHAHA! x'D Jag döööör! Ungar är så kul ibland! Haha, roligast när de är det omedvetet. x)

2008-10-02 @ 18:36:52
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0