Borde fundera ut det...


Av: Stina Larsson, MOI XD

Vad tycks om min lilla kreation? Funderar på att fixa lite på den när jag får pscs3 och ha den som bakgrund här på bloggen. .. När jag nu har tid med det.
Tänk att det är så jävla mycket man måste göra hela tiden. Nu är klockan efter nio på kvällen och jag måste fortfarande göra engelska och städa garderoben. Imorgon har jag skola till tjugo över fyra, vilket betyder att jag är hemma omkring fem eller efter... och Fotokursen som börjar igen klockan sex till halv nio på kvällen. Hello dinner? Hur ska ajg hinna laga nåt på så kort tid? blir väl fil eller något...
Hittade ett nytt band idag: Thursday hette dom, skitbra! Men såklart gick det inte så bra när jag skulle ta hem några låtar...
Måste hitta fler hubbar... jaja^^'
Jag saknar så mycket nu för tiden, känns inte som att jag kommer någonstans i livet.
Jag står och stampar frustrerat. Berätta för mig hur man bryter isen? Ibland kommer de små meningarna ur låtar man hört längesedan upp i tankebanorna... Tacka Kent för den meningen.
Längtar efter telefonsamtalet jag aldrig får... Det är jobbigt att ge när man inte får något tillbaka.
Men ibland är det stressigt, I know, så jag väntar lite till, det löser sig, det gör det alltid.


Godnatt för ikväll, och fortfarande: Känn er älskade, för det är ni.
Over and out /Stina

Kommentarer
Postat av: Matilda

Värsta najsiga bilden! :O

2008-09-16 @ 08:50:27
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0