Cry Baby

Hej hej bloggen... Och du som läser det.
Igår såg jag och Matilda Cry Baby <3 åh, den var jättemysig! I loved it! Och självklart skrattade vi så vi blev vimsiga...
jag tyckte att allt snurrade när jag satt ner XP

Jaja, det var kul i alla fall=)

När jag tittar ut just nu, lyser det alldeles rosa. Himlen är rosa lila och klar.
Samma lila som är på mina ögonlock efter en liten sminkning i pluggpausen.
jag har varit duktig idag. Gjort klart franskan, druckit massa vatten, lämnat tillbaka kameran =(
och kommit på vad jag ska skriva för krönika.
Jag är stolt över mig själv, jag tar mitt ansvar, jag är engagerad över skoljobbet.
Kanske blir jag den duktiga och glada Stina som jag vill vara.
Det känns som att jag blir lite av en perfektionist till och från.
Kanske inte så bra egentligen, eftersom jag lägger större allvar på att göra allt awesome.
Nu kommer jag in på det jag ska skriva om till tidningen också...
All denna utseendefixering nämligen. Att inte någonsin tycka att man är "nog snygg".
Alla fastnar i den tankebanan. Och då menar jag alla.
Tankeställare för natten?
Hejs.

Kommentarer
Postat av: Hanni

det är ett skitbra ämne! alltid en tankeställare på den fronten dock ^-^'

2008-09-08 @ 20:52:37
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0