Design...

Suck alltså.. Jag har nog aldrig varit så oinspirerad för att designa om utseendet här på bloggen.
Känns så tungt. Och inte blir det bättre av att vara utan telefonenX'O Jag är så beroende. Jag erkänner.
Just nu just idag vill jag bara gå HEM. Jag vill inte ha 140min Mediakunskap.... Inte idag.
Ska hem på det tre timmar långa hålet efter MK:n och se om pappa lämnat in min mobil.
Om man inte har det blir jag jävligt förbannad.

Förövrigt blir det stugan i helg. Från fredag till söndag som vanligt.
Ska vara duktig och göra bort mina läxor, läsa lite i boken vi ska läsa ut till December på engelskan,
Men mest ska jag fotografera med pappas analoga. Det blir en helt ny rulle i den. Så nu är jag jätteglad att jag fick fem rullar gratis av älskling, känns som man kan slösa lite då=P

Vill bara tillägga: den här dagen är inte rolig.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0