Flummig torsdag

Min dag har varit... flummig? trött? eh ja. det brukar vara en bra kombination det.
Hade ingen svenska på morgonen,
men jag som inte visste det stressade till bussen men var tvungen att vända om när jag kom fram,
då jag glömt busskortet såklart. Ingen fara med det, det går en till lite senare. Jaos, men den missade jag också x)
först tredje gången kom jag med^^' det bruakr vara så att när jag missar första bussen,
missar ajg av någon konstig anledning också den andra!
Nåväl, hade en lååång mediekunskapslektion fram till lunch och efter det matte och en helflummig geografilektion.
Jag har verkligen valt rätt linje.
För första gången på länge är jag taggad för lektioner och jag tänker nästan inte ens på att skola.
Go me, bara det håller i sig.
Tänkte börja om på nytt idag med mitt tragiska liv, men den början kom aldrig och det skäms jag för nu.
I och för sig var det en pengafråga,
och jag försöker spara mina kontanter till en sthlms-resa senare under året!
Det är inte lätt att vara fattig...

Bilddagboken behöver sig också en uppdatering så nu går jag och nördar lite där.
God natt<3

Kommentarer
Postat av: Hanni

vad skönt att höra att du trivs där! :D <3

2008-09-05 @ 07:06:31
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0