Heta, långbenta tjejor

Jag vill titta TopModel!^^ Därav rubriken..
Är hemma på hål efter "att placera pengar"... Hål från tjugo över nio till halv ett.
Vad ska man göra då? Duscha....? Äta lunch...? Sova...? Träna...? Ingen aning faktiskt.
Det lär bli något av dessa nämnda i alla fall.
Eller kanske nördar jag lite bilspel:D haha, lfs är sjukt roligt!
Blir inte att åka upp på Dundret idag, men jag funderar på att gå en foto-sväng upp till fjällnäs eller något, efter skolan.
Jag älskar hösten... Inte sommaren har jag kommit på! Det är så jädrans vackert nu...=)
A, där smyger min konstnärliga sida fram haha^^

Hejs..


Kommentarer
Postat av: Hanni

du håller ju på att bli värsta fotografen ^0^ jaaa hööööst<3<3<3

2008-09-22 @ 19:39:36
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0