Höst, frost och fixering

Carry on and I sing of how
You love and I love you now
All the times that I start to sink
You come and you rescue me


Jag älskar många i denna värld och det värmer att jag får göra det=)
Älskade vänner, idag är jag på bra humör!

Sitter här och funderar, med skillet som bakgrundsljud, och skriver på min krönika om utseendefixering.
Solen skiner ute och hösten lyser med sina färger. Allt var så mysigt på morgonen när jag tog en promenad.
Oh yes jag gick en morgonpromenad i frosten! gula löv som prasslade ner på backen och en halsduk virad runt sig.
It's time to change into better ways and days. Don't you say?

haha, ingen dag är den andra lik i Stinas värld. Ena dagen är hon irriterad och allt är segt och trist,
medan andra dagar är hon genom glad och gosig. Måste nog byta piller skulle jag troX)
Humöret vinglar och jag har SÅ lätt till gråt, det är inte alltid så kul.
Ska ta tag i det där nästa gång jag ska till mottagningen.

Ska fortsätta skriva nu, hejdå och känn er älskade! <3

Kommentarer
Postat av: Hanni

I wanna come home :'D <3

2008-09-15 @ 21:55:22
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0