Höst<3

Jag vill bara säga att den här helgen har varit bra. Jag har inte gjort något speciellt,
men varit hur glad och sprallig som helst, ändå!
Fasiken så skönt med en sådan helg, det var ett tag sedan...
Bara alla de läxor som gjort det lite segare. Men är man van pluggis så är det inte hela världen=)
Tänk så stor skillnad det är på att bo på olika ställen av Sverige... Tänker på vi som bor här uppe,
och sötisarna som bor nere som 08:or... Hur olika saker man kan göra där, och här. Vad man inte kan göra också.
Aldrig något nytt här uppe, skulle jag vilja säga=P Men det får man väl leva med.
Jag hade en bra helg, så det är väl bevis på att man kan leva här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0