SAKNAR

Det finns så mycket jag saknar! Så otroligt mycket, som jag inte visste om ens!
Jag avskyr att sakna, fy bubblan vilken känsla det är.
JAG SAKNAR SÅ DET KNAKAR i hela mig

Har haft familjekväll idag med pappas älg-middag, lite mys och lite bilåkning.
Älskar att åka bil på kvällen, det är något speciellt i luften då.
Något som får en att vilja festa och leva livet hela natten ut.
Att leva livet i lilla samhället här är svårt och jag kämpar med det.

I morgon blir det möjligtvis nya skor och/eller nya mörka jeans!=) + beställning från cdon och kanske från junkyard,
om inte skorna finns här. Behöver hörlurar också...

Wah, jag har tråkigt och känner mig full av saknad samtidigt som jag är trött.
Observera att klockan bara är 21.39 O.o

jaja nu hittar jag väl på något.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0