Scones, blåbärscider och skitfilm

Jag är lite less på att blogga nu. Därför att jag har världens fulaste design men orkar inte fixa till den någongång!
Fyskäms på mig, för det är mig själv jag får skylla på.
Kan ju prova skriva ett litet inlägg nu på kvällen.
Kom nyss hem från Kullen. Har varit och hälsat på syrran, Malin och Jimmy nu på kvällskvisten.
Gillar att vara där, dom måste ha en av kommunens mysigaste våningar.
Vi tog och sippade på varsin blåbärscider medan vi bakade scones när jag kommit dit med bussen.
Cider... Läsk hade man väl kunnat säga? Bara en 2,25:a vill jag tillägga så folk inte tror jag super som ett svin eller något.
För det var det visst någon som trodde XP Nämner inga namn...
   Idag såg jag nog den sämsta filmen jag träffat på under mitt liv.
Minns inte vad den hette, men det var något som skulle kunna liknasvid The Cave och Instängd. Skilnaden är den att Instängd och The Cave hade kvalitet och var bra på sina hörn. Den jag såg idag var inte bra någonstans!
hahaaaX) Tycker lite synd om filmskaparna bakom denna film....

Jag är bra!
Igår, (måste bara skryta lite) hade jag löptest, gav allt jag hade...
Sedan, istället för att ta bussen hem till Gällivare på hålet,så promenerade jag i rask takt!
Och inte nog med det så tränade jag på kvällen på Fysioterapin. Jävlar jag gav järnet. Och gratis tränade jag också=)
Ojoj vilken träningsverk jag har! Skönt som fan! Inte mycket slår det...
(Fast jag kan ju enkelt komma på en aspekt som är mycket more nice... mohaha(A) )

Nu ska jag gå och krypa till kojs med mina underbart mysiga, fluffiga vita sockar!<3
Även om de är hur sköna som helst är det jobbigt att behöva ha på dom alltid, varenda kväll...
Om jag inte har vetekudden. =/ jaja. Det kunde varit värre!

Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0