skolan..

Sitter i skolan nu och ska egentligen ha datakunskap X/ men det händer inte så mycket.
Fick nytt schema nyss så lite mindre långa hål blev det. yay, eller något.
Alla har pratat så illa om datakunskap så jag är lite avtrubbad för det, men vi ser ju hur det går.
Pressfoto idag, så skjortan har åkt på;) och håret har fluffats lite, haha.
Nu känns det att man bor i Gällivare, nu när frosten dimmar rutorna på bilarna.
Det var svinkallt i morse på väg till bussen!
snart kommer snö och det blir vitt.

Provade pappas kamera igår som jag ska använda på fotokursen. Rätt svårt att använda en analog kamera när man är van vid digital kan jag lova er^^' Han lärde mig lite grunderna om den och så provade de två andra objektiven han hade. vidvinkel/makro och långdistans=)

Nu ska jag bli lite datorkunnig,
hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0