Tidig morgon

Tjoho gott folk!
Har inte uppdaterar här sedan helgen, så jag tar väl en mini-resumé då.
Drog som sagt till stugan med pappa på fredag, mamma kunde inte följa med eftersom moffa har blivit så dålig...
=(
men vi hade mys ändå. Fotokurs i höstsolen med kameran från 79', bastu och lite film. Oftast blir det mest slappa i stugan och det blev det väl den här gången också.
Igår, var jag på... *trummvirvel* aktieträff... heh.. hoj, ja det måste ha varit det tråkigaste jag gjort i mitt liv!XP Men det var ju obligatoriskt så vad gör man? Dom hade i alla fall goda mackor;)
Idag hade jag tänkt hälsa på Matilda på hålet, eftersom den stackarn bara pluggar och pluggar! Jag kommer för att rädda dig^^ hihi
bara jag hinner med första bussen så går det fint=)

Bråkade med mamma igår... Kändes nästan som att det var tillbaka som i julas.XO Om det är någon person som kan få mig att känna mig liten och kass så är det tråkigt nog hon. jaja, nu ska jag göra mig i ordning och sedan lägga upp en ego-bild innan jag äter frukost och väntar på att klockan ska bli nio=P

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0