Måndag. Betyder idag=

Because I want it all 
It started out with a kiss
How did it end up like this?
It was only a kiss
It was only a kiss
<3

Jahaja, idag är det måndag då. Första dagen på lovet. Igår var jättemysig med (som vanligt när vi är hos hanni),
massa gott och i detta fall: cheesecake, latte och bulla. samt färsk pressad apelsinjuice^^
Spelade geni med Matilda och Hanni innan sussi och Helena dök upp=) skönt att se stockholmarna igen!
Hoppas det blir grilla ikväll istället för igår. Även om vädret är trist=/
Snart ska jag bege mig till min andra hälft. Ingen aning om vad vi ska hitta på...
Men jag tror jag följer med honom på ATS igen iaf=)
Nu ska jag dra på mig jeansen och gå och äta fukost!

Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0