redan torsdag...

jag kan inte tro det men det är redan torsdag...
vaknade för en halvtimme sedan med den tanken. snart är lovet slut. usch...
Har sovit hos Jesper i tre dagar nu, känns underbart. Även om vi inte är med varandra hela dagarna så sover vi med varandra. det går inte att sova ensam tycks det<3

var och inhandlade vinterstövlar igår med pappa. På lördag åker vi till Vakkutaa över dagen=)
(ursäkta om stavningen blev fel^^') Skönt om det blir så där fint väder som de har lovat!
Ikväll blir det partaj hos Helena. Är inte speciellt taggad just nu måste jag erkännna.
känner mig på gränsen till förkyldning och det... + att jag inte kan stanna hela natten. Men det blir säkert kul ändå=)
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0