Simpel glädje

Vi vill ut i rymden, men stjärnorna finns här

Så kan det väl ändå vara? Om man funderar lite på det...

Allt du äger är ingenting värt, 
om du inte väljer vad du har kärt.
Och ditt hus är aldrig nåt hem,
utan kärlek är du alltid tomhänt.

Imorgon blir det mest troligt stugan med mamma och pappa (och Omi då)
om mamma blir av med febern...
Ska väl bli rätt skönt gissar jag, men inte så skoj...
Ska tokplugga massor, så slipper jag göra det senare,
som i sista sekunden som brukar vara vanligt för mig. haha'
Kameran åker också med, såklart ;)
   Det är rätt mys livet, den här veckan har hittills varit härlig alltså!
Fint väder, värme, träning, nästan vg på matteprovet, nya jeans, blivit lite brunare...
Och har mysduschat med Jeppe efter skolan idag<3 Kan en vanlig vecka i Gällivare bli mycket bättre?
jo, jag kan komma på många fler saker som skulle förbättrat den, men jag är ändå go och gla.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0