Till DIG Emma

Bara för att Emma irriterar sig på att jag aldrig uppdaterar min blogg, så får jag väl göra det nu då=P
Sitter i median och väntar på att börja... Har haft sovmorgon till elva, och nu är det meningen att Thomas ska dyka upp och vi ska ha media i 40min... Men han verkar inte komma hit.
Har inte skrivit på länge här... Vad har hänt de senaste dagarna?
Tja, jag ahr varit i stugan hela helgen. Skönt var det även om jag mest pluggade.
Sköt luftgevär, lagade middag med pappa, pluggade massor, badade bastu och
blev av med 130 kr på telefonen på hela helgen=)

Livet flyter på som vanligt och det är redan valborg.... haha, det var julafton på nytt här i förrgår. Snöflingor stora som cornflakes. Dundret stänger snart och de enda backarna som är öppna ännu är likavaara, störtlopps och storslalom...
Tänk att jag gått miste om en hel säsong nästan... Vilket slöseri att ha fått årskort i julklapp xP

Är less på Gällivare igen. Känner att jag vill ha miljöombyte NU.
Luleå nästa helg kanske...

Nu kom Thomas. Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0