Värk, nya jeans och yellow

Gissa vem som kom i ett par jeans från barnavdelningen på Lindex idag? :D Jo lilla jag!
Känns grymt som fan och lyfte hela min dag:) Billigt värre var det också. 174kr. Nöjd? jo.
Hey Miss Murder can I? 
Hey Miss Murder can I?
Make beauty stay if I take my life?

Jag är less på skönhetsideal... Varför ska allt kretsa kring kalorier och allt det där?
Låt mig vara som jag är och sköt ditt eget, villman säga alla som ser ner på hur man ser ut.

Ge mig mitt hår?


Har haft världens äckelmenshelvetes-värk hela dagen=/ och igår med.
Jag funderar starkt på att skaffa p-stav istället för piller...
Då slipper man denna röda vecka i... tre år? Låter fint i mina öron.
Men ändå är jag tveksam, det var ju en tjej som fått en "låssas" stav insatt och hon blev gravid.
kanske lite uppskrämd? jo^^'

Nu är det knappt en månad kvar till Cypern. Vet inte om jag längtar eller inte faktiskt O.o
Skönt med sol en vecka, men... ja. Det är dyrt att ringa från ett annat land ! x)

Jaja, matteboken väntar.
Hejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0