so here we are again

Nu är jag i mediasalen som vanligt, tog bussen upp och det var hemskt.
Varmt som bara den och proppat med folk, jag lovar bussen stannade vid varje hållplats idag O.o
Idag ska vi samlas tio för att bestämma om vi ska göra något kul med klassen idag, och om vi ska vara med och leka med samsam imorgon :P händelserik dag... Men! Jag har teorikurs på bilskolan idag  iaf:)
Läste Sussis blogg innan jag for till skolan. Åh! vad jag också vill till Göteborg! Och till Stockholm... Jag kan knappt vänta till september :)
Och jag känner att det är tid för förändringar, eller avd säger ni?
Ny frisyr och ny färg :) snart iaf... Och NYA KLÄDER! GAAAH jag känner mig som en köpgalning!!

Nu börjar klassen komma in en efter en...
HEJS!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0