sommarregn

sista veckan med jobb nu:D skönt, sen väntar en vecka till av sommarlovet...
och till helgen blir det kanske stugan för att leka med stativet och nattfotografering, fiske samt måla...
Men jag har itne bestämt mig. Hade ju varit skönt, men det är inte länge till skolan börjar... Man borde härja runt utav helvete nu XD hihi
Var på kräftskiva hos familjen Dahlström i lördags, vilket var mycket najs:D Vann en diskborste med en hjort(?) på, sockar med flygande grisar och servetthållare...
Och hur vann jag detta? Jo jag sjöng inför ett fullt långbord!:O STOLT STINA!

Har för övrigt kört bil idag :) gick jättebra och jag ska köpa teorikurs samt 10 körlektioner...
Ska mysa framför Dexter och nybakt morotskaka senare innan jag sover. <3

Btw, mamma och pappa åker imorgon;)
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter mys! JA! du borde härja som fan! Helst med mig, har ju inte sett dig på hela sommarlovet ju-.-

2009-08-15 @ 23:07:12
URL: http://naaannia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0