Busy signal

En trött man ligger och sussar för fullt i sängen min... Skulle bara plugga klart körkortsteorin och det, och sedan skulle vi ut med bilen en sväng och sen tillbaka till mig och sova.
Men det blir nog en ändring i schemat eftersom han absolut inte går att väcka... Har aldrig varit med om mer svårväckd person! Men jag finner det rätt mysigt att höra hans lugna andetag här bredvid ändå:)

Lite mer än en vecka kvar till julafton och fortfarande massa julkänslor:) Känns väldigt skönt med det för en gångs skull... Hade inte det förra året.
Har pyntat, bakat, köpt julklappar, planerat inslagning, planerat kläder och var jag ska tillbringa julafton och allt det där. Känns mysigt. Man vet ju inte hur många jular till man bor hemma. Börjar ju bli stor nu...?

Skulle klä granen ikväll med mamma, men hon hade för mycket för sig så det blir nog imorgon. Julbakade för någon vecka sen föressten och egofotade lite på min housewife-look. Hade något på näsan som ser väldigt mycket ut som en näspiercing! Så nu är jag lite sugen på att skaffa en jag med... Eller vad tycks? :)


Kommentarer
Postat av: Hanni

hahaha jag trodde först att det var en riktig piercing! det roliga var att jag inte reagerade så mkt på det först "aja där är stinas piercing också.. nej vänta nu!!"

haha bara för att alla tycks ha det nu x'D eller iaf jag och sussi^^

2009-12-15 @ 17:47:19
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0