GOD JUL PÅ ER

Jaha då var det då julafton...
Igår hade jag en mysig kväll med Helena och Hanni med ensam hemma 2, julklappsutdelning, glögg och julgransklädning:) Det är så skönt med lov. Då man får träffa alla man saknat!<3 Och i morse tog jag och Jepser en skön julbastu, sen slog vi in julklapparna som jag inte hunnit med, brände en skiva och åt lite jullunch.

En sak som suger är att jag fortfarande inte har några pengar på telefonen så nu kommer alla tro att jag är dryg som inte smsar "god jul!:D" idag:(
men men...
Ska snart åka och hämta syster och jimmy, sen ska vi åka till mommo och äta där och ha det så där julmysigt som det kan bli!:)

GOD JUL <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0