I saved New Year!



Tjo! Lovet är rätt mysigt vill jag lova.
Har varit på lite mellandagsrea idag med Hannisen. Hittade en klänning, leggings och en ögonskugga.
Fixade foto till körkortet också:D
Nyårsafton snart... Vad ska alla göra? Och vad ska jag göra egentligen? Ska inte dricka i alla fall. Har inte riktigt råd:P Men jag har mina små idéer på hur jag kan ha den bästa nyårsaftonen på år;) men de planerna tänker jag inte avslöja! Det ni! Nyfikna nu eller? hihi
Jag sitter här ensam och tittar på Tila Tequila XP Jeppe tittar Hockey och jag ska snart till mommo.
Vill mysa med Matilda och Hanni jag med men jag får se om jag har tid.
Annars är ju lovet längre än till idag^^ så en dag med bara slappande är kanske inte helt fel?

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0