Jag vill...

Nyårsmysa i denna 25gradiga minus-dag! Hade varit så mysigt att elda brasa och umgås lite, eller vad säger ni?;) *blink blink, vill göra något idag!*
Så vad händer imorgon, nyårsafton då? Hmm... Jadu, bra fråga, inte festa iaf:'( Har inte råd med det eftersom vi ska ut på hela huset om några dagar... (längtar!)
Jag som alltid har velat festa rejält på en nyårsafton, ha så förbannat kul så man minns året som varit!
Men är det någon som behöver taxi imorgon, säg bara till, jag ställer upp, om jag får låna pappas bil då :)
jahapps, ska kolla lite i hm om det kanske blir en beställning snart (mamma betalar dårå;P)
Hejs!<3

edit: Förresten! Sussi kan du inte fylla år snart? jag kom på världens bästa present till dig ju! XD

Kommentarer
Postat av: Sussi

jag SKA ha den presenten! den var bäst x) ses imorn!

2009-12-30 @ 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0