Jul betyder inte bara värme och ljus

Hej...
Känner stressen, känner pressen, känner tiden knappa in... ångest.
Jul i alll ära och I love it, men mörkret börjar bli lite för mycket.
Finns så mycket att tänka på nuförtiden och så lite tid till allt. Hatar att prioritera. Att välja.
Och hur vet man vad som är bäst för en själv? Hur märker man det? Och hur bestämmer man sig för att göra rätt?
Suck, det är en less, trött och förvirrad Stina som sitter och skriver idag.
Och, nå suger ni på att kommentera. Vet ju inte om det ens är nån som orkar läsa vad jag skriver.
Bättring eller...
Ursäkta tonen i inlägget, men ett leende är svårt att få till idag«3

Kommentarer
Postat av: Hannisen

hej gumman :) jag har inte läst på ett tag eftersom jag inte har suttit vid en dator på några dagar ;P hoppas våra sms från karungi livade upp stämninen lite iaf xD jag tar ifrån mig allt ansvar över mobilen den kvällen!

2009-12-06 @ 22:08:58
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0