Lista, 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JAJAMENSAN!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Gillar inte nyårslöften… Men i år ska jag nog ha något… Att få ett jobb, och se awesome ut på studenten ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min kusin fick lilla Theodor!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja… Min älskade Omi<’3
5. Vilka länder besökte du? Sverige (hör och häpna! XD) och Cypern, som jag saknar väldigt mycket!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Jo, mer roligt! Och mer pengar!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 21 Februari då jag bröt lårbenet.
8. Vad var din största framgång 2009? Lärt mig mer om att prioritera pengar på sådant jag vill ha, än sådant jag borde spendera på:P Och Snöyran, utvecklades lite som fotograf då känner jag :)
9. Största misstaget? … Att jag är för lat i vissa lägen
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk är jag nästan hela tiden, men har legat på sjukhus två gånger detta år. Första gången en vecka med brutet ben, andra gången för operation av benet 8 månader senare.
11. Bästa köpet? Måste vara mina assnygga klackar jag köpte när jag och Hanni var och såg Miyavi J Sjukt dyra, men så stolt är jag över dom!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Onödiga saker tror jag…
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sex on fire, Sexy bitch, Polisen slår och Kingston Town
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vet inte, ledsnare tror jag.  Hände en del tråkiga saker i år.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Solat och dansat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Fokuserat så sjukt mycket på skolan som vanligt
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen Larsson, Mommo, Jimmy och Mosters familj, sen med Jeppes familj på kvällen
19. Blev du kär i år? Är nog oförrändrat från tidigare år^^ Har min älskling<3
20. Favoritprogram på TV? Scrubs och Dexter
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst så mycket, men ”Och himlens vida väv” var väldigt bra:D
22. Största musikaliska upptäckten? Tjusningen och djupet med Reagge och härlig musik att dansa och parta till, som Busy Signal, Akon och Brittan!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Haha, hade en kass födelsedag xP men jag fick ett efterlängtat fiskespö^^
25. Något du önskade dig men inte fick? En bra födelsedag?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Inte mycket…
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer sol, mer resa, mer partaj, en bra födelsedag
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min stil? Har jag väl alla år xP
29. Vad fick dig att må bra? Miyavikonserten, Cypern och alla roliga och mysiga kvällar med alla ajg tycker om <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ingen? XP
31. Vem saknade du? Min lilla Omi…
32. De bästa nya människorna du träffade? Sussis härliga sthlmare Linnea och Matilda :) Kommer inte glömma gången Linnea sprang över till grannen och lånade toapapper på grund av att hon ”tagit” laxermedel XDXD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0