Morron!

God morgon gott folk, här är vi vakna sedan länge...
Dagen till ära blir det massor med härlig, rödglittrig/snövit/pepparkaksbrun julstämning för min del.
Syster är påväg hit för att äta frukost med mig och när affärerna öppnar blir det julklappshandling för våran del.
Tänkte prova det där linnet jag vill ha från Lindex och klänningen från jeansgruvan i samma veva, och om de sitter bra ska jag försöka få mamma att bjuda mig på någotdera. Eller båda? Klänningen vill jag ha till julafton och vara söt i, och linnet hade suttit fint till utgången på juldagen. (Som SKA bli av på NÅGOT sätt. Jeppe får väl bjuda mig om det krisar)
Efter att vi har varit duktiga och hittat julklapparna vi behöver åker vi hem igen för att baka pepparkakor med mamma.
Visst låter det mysigt?
Det känns bra att inte ha skola idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0