Niiiice

Känns så sjukt skönt att ha fixat körkortet på första försöket i torsdags (17/12) alltså:) Ni kan ju ana varför jag inte haft tid för en uppdatering? haha...
Kul var också att Matilda också klarade det samtidigt:D och att det var en liten 9B reunion på teoriprovet x)
Snart jul och alla julklappar är klara för inslagning och bakning!
Sitter och skriver på psykologi hemprovet som ska vara inne imorgon. Det går rätt bra för att vara så svårt. Jeppe sitter och letar låtar till en ny skiva. Youtube rules.
Jag är så pank som man bara kan bli, men jag hoppas på pengar i julklapp så jag har råd att leva lite...
Längtar till stockholmarna kommer hem:) det suger att inte ha pengar på telefonen alltså...

Kommentarer
Postat av: Sussi

kul att ingen av oss har pengar på tlfn x) ses snart! PUUUUUUUUUSS <3

2009-12-20 @ 15:07:47
URL: http://gregerknutsson.blogg.se/
Postat av: Hanni

HEEEEEEMMMAAAAAAAAAA!!!! :D <3<3<3<3 hänkar du på frasses idag?^^

2009-12-21 @ 11:18:26
URL: http://najuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0