Update

Har en rätt bra ok jul:)
Fick inte många, men kanonbra julklappar!:D En ny dator!!!!
Packard Bell, 500Gb hårddisk, 3Gb ram... :D aaah äntligen en dator jag kan använda som jag behöver!
Fick ett träningskort för ett halvår också:) Score! kan träna upp benet och bli snygg innan balen, helt gratis.
Dessutom fick jag Beckhams parfym + body lotion,signature, en nässesär, presentkort och en sjal. + massa söta bakverk<3
Ska nog lägga upp en bild på alla mina julklappar snart:) om jag orkar...
Igår var vi ut på Harry's. Hände en del skojiga saker, jag slösade inte ett öre, fick allt gratis + lite extra pengar dessutom, men musiken sög så det blev inte så mycket dans som jag ville... Det var nästan roligare efter krogen än under tiden jag var där xP
Funderar på att dra ut på Nex ikväll med tjejerna igen:) men jag är lite kluven... Får se senare hur det blir!

Åkte och hämtade Jespers morbror dagen innan julafton från Kiruna flygplats. Det var lite läskigt att köra landsväg första gången... med tanke på all snörökO.o

Nu ska jag gå och ta en dusch, för jag har inte ens tvättat bort sminket från igår ännu!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0