12.15

Tjohej. Igår när min älsklings Jesper gått hem kollade jag lite that 70's show och sedan kom hela brudgänget på besök=)
Gjorde inte så mycket, åt choklad jag fått av Helena, drack vatten och pratade om allt möjligt. Mysigt.
Kunde inte ha dom här så länge, jag blev helt utmattad och det började värka i det jädrans benet... Så efter en voltaren och ett kort samtal med Jeppe somnade jag snabbt.
Det är så sjukt underbart att sova i egen säng istället för den på sjukhuset!
Idag har tjejerna åkt till Karungi, Happis och Finland=P och jag har nyss tagit en dusch. Jajamänsan jag klarar det själv faktiskt!
Ska kanske åka till mommo på en stund och senare hoppas jag att jag får vara en stund åtminstone hemma hos Jesper. Om jag inte får det, kommer han nog till mig, men det hade varit skönt att slippa vara hemma en liten stund...
Undra hur mycket jag ligger efter i skolan nu? Vågar knappt tänka på det...

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0