3gram alvedon om dagen

Jag kom på en sak nu när jag satt och gjorde ingenting annat än åt piller och fick min spruta i magen...
Jag äter hela 3gram alvedon om dagen! Det kan väl inte vara så nyttigt, va? + att jag tar en diklofenak på 50mg innan jag sover och någon blodförtunnanade spruta varje kväll...
Jag anar att jag kommer få biverkningar av något slag... Inte kul.
Skulle bara dela med mig av min fundering. Nu ska jag plugga nk tror jag... Sen sova.
Jag orkar inte vara vaken utan inspiration till att göra något alls. Dessutom är jag ensam ikväll. Suck. Jag vill inte vara ensam.
Jag vill ligga och kramas på en filt framför öppna sipsen i gamla vardagsrummet, där Omi nu har sitt rum.
Suck... Vad mysigt det hade varit.

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska iallafall komma med en present sådetså!

Men, pappa har lega inne i veckan och emmas mamma.. och sen du...

2009-02-28 @ 15:00:01
URL: http://naaannia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0