Bra start!

Haha! Så himla fint jag lyckats i morse också... Den här veckan blir bara bättre och bättre...
Vaknade sex och kände mig pigg, väckarklockan skulle ringa halv sju, bara om en halv timme.
"Inte somnar ajg om så tugnt inte!" Var nog lite av en optimist i  morse... För jag somnade om och drömde sött om läkare till halv åtta.... Jodå!
Och jag som inte får missa en enda lektion till hade tur, (eller något) att mamma vaknat, så hon fick skjutsa mig.
Nu sitter jag här i median och är nyvaken i väntan på MDK med en kaffe i handen.
Ville ha en macka men inte fanns det pengar till det inte.

Nu ni Hanni och Sussi, nu slipper ni vara arg på mor min, jag ska ta gardasil idag, kvart i två.
Inte så kul för min arm som ska tränas senare idag men det är för "the greater good".(Var kommer det ifrån?? Fick det i huvudet nyss!)

Vad jag saknar Matilda nu också x) Orka vara en vecka i Umeå utan mig! haha! Tänk att ingen av brudsen är hemma i Gällivare nu, det är en ovanlig företeelse.

Nu ska jag vänta på att JK har svarat på mina intervjuar-frågor och sedan får vi se vad som händer=P

Hejs / En morgontrött, hungrig, aningen hyper och funderande Stina


Kommentarer
Postat av: Hanni

yay :D

2009-02-05 @ 14:16:35
URL: http://najuto.blogg.se/
Postat av: helena

men jag är ju hemma i gällivare ju, måste nästan hitta på något nån dag tycker jag.. =)

2009-02-05 @ 15:51:00
URL: http://heelenaaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu är jag hemma, min lilla Stinis! :D Jag har saknat dig med!! <3

2009-02-08 @ 17:51:36
URL: http://marrrdy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0